24 juni 2010

Trevlig Midsommar!

Kl:23:04

Tårtan
är förberedd ska göras klar imorgon efter frukost innan vi alla beger oss mot sommarstugan där farmor mfl väntar =)....

Jag & min darling tog oss för att rensa bort alla fula gamla stenplattor vid entrén i väntan på att mormor & Ulf skulle komma....nedan kan ni se lite bilder på de även om det inte är färdigt.....vi ska troligtvis nästa år lägga annat grus (vitt/svart) då vi isf har byggt garage & passar då på att byta allt grus......Vi får se......

Hoppas NI alla får en Trevlig Midsommar med sol & värme =)!!
Roligt också att ni tycker om bloggen efter ännu en designändring =)......


Före....



Efter...slipers skall köpas &
sättas i kanten till vänster & närmast i bild


Gräsfrön sådda till vänster....


Måste få visa vad jag lyckades med igår =)
Jag gjorde egen Thai-mat =)
& den smakade precis som köpt *glad*




7 kommentarer:

Ingrid sa...

Åh guuu va jag ångrade mig att vi inte åt hos er =)
TACK för idag, trevligt!!! =)

kramkram

Fru H sa...

Hejsan! Oj, vad länge sedan jag var in och läste. Får skylla på jobb och fix hemma. Ser bra ut med grus isf plattorna. Sitter just nu på jobbet och väntar på en tvättmaskin som ska bli klar. i dag duggregnar det och är lite grått så det är inte SÅ farligt att jobba. Lilleman har nog fattat nu vad det innebär då mamma far på jobbet och att jag kommer hem. Han myser på med pappa och de donar hemma. Just nu är det en FB... #&%" björkstubbe som tar all deras tid, hoppas Jörgen inte behöver in på hispan om han går bet på projektet!=0)
Ha det så gott! Kramisar från Oss uppe i PITEÅ

Anonym sa...

Gillar den nya sidan!

Kramar Ylva

Anonym sa...

Tack för en trvlig dag med JÄTTEGOD tårta. Astrid var på topp när hon fick öppna alla paket. Kram Farmor & Leif

Anonym sa...

Tack för en trevlig helg. Och den goda tårtan på Astrids födelsedag. Gu va fint det blev när stenplattorna kom bort.

Familjen Junge sa...

Grattis Astrid som fyllt 4 år nu!!!
Ser fram emot fler inlägg, men jag antar att du har fullt upp med barnen, sommaren mm.

KRAM

MammaSusan sa...

Så roligt med kommentarer =) men det vet ni ju ;-)!!