02 juni 2010

Klicka &

2/6-10

Kl:10:36

http://www.tre.se/templates/bightml.aspx?id=41383&ballong=bln4c06439f78d4f

Klicka på länken ovan & rösta på min ballong =) gillar du den så blås upp den mer med spacetangenten eller stick hål på den...Tävlingen pågår till den 6/6 & jag & en kompis kan vinna en mobil vore så roligt om jag kunde vinna & få överraska en vän dessutom =)

Annars så har vi ju nu kommit in i sommarmånaden, vilket känns mycket märkligt eftersom det var höst & iskallt ute då vi lämnade Sverige för Nairobi.....dagarna rullar på i ett fasligt tempo mycket som skall hinnas med på de få timmar som finns....darling är ute & fixar med vår bil så den kan besiktigas igen innan den 10/6, sedan ska vi se oss om efter en annan bil då vår börjar bli aningens skruttig med många mil på nacken......jag inväntar posten som troligtvis inte kommer att hamna i vår låda utan i farmor & Leifs låda i stan....väntar på en liten paketavi....Vi skall ta & gå ut en stund i det härliga sommarvädret....kan ju låtsas iaf att det är varmt & skönt menar jag.....

Hej på ett tag & Tack än en gång för alla kommentarer =)







2 kommentarer:

Anonym sa...

Det där tyckte jag var svårt med ballongerna.
Farmor

Familjen Junge sa...

Längtar efter en uppdatering med lite bilder och få veta hur Vilgot har funnit sig till rätta i sitt nya hem. Men jag antar att ni har fullt upp med att "landa" efter så många månader i Kenya.

KRAM