06 februari 2012

Väntar på att klockan

Ska gå så darling kommer hem & ser min "lilla" överraskning jag har pysslat med....strax över 2h tog det =) & jag är mer än nöjd kan jag säga!
Vad det är får ni se ikväll någon gång....

 Kikade precis in på aftonbladet & får se stora rubriker om en 10-åring som blivit knivskuren på en skola & att polisen jagar en 18-20-åring!?!?....VAD är det som händer bland dagens ungdom, ja inte för att jag är SÅ gammal ännu men jag räknas kanske inte längre till ungdom ;-)? Ush & fy nog för att jag bävar då fröken (& knorris) ska börja gå/cykla själva till skola/kompisar etc, helst skulle jag vilja följa dem eller köra dem för all framtid för att slippa den oron iaf, men det verkar som att "vad" som helst kan hända när som helst i detta samhälle =( Ush!

Klockan tickar & jag ska ta hand om disken....behöver jag säga att  jag saknar värmen, städerskan, maten & allt annat vi hade under vår tid vi var i Nairobi???.....

Hej på ett tag....

0 kommentarer: