14 september 2011

Idag för 2 år sedan

Kunde man läsa detta i min blogg http://mammasusan.blogspot.com/2009/09/en-pojke.html
Efter den längsta men ändå kortaste väntan i hela mitt liv kom så det efterlängtade samtalet....Vi hade fått världens finaste lilla knorris som väntade på oss i Kenya....
Ni som följde/följer min blogg vet ju att jag aldrig trodde att vi skulle få något samtal eftersom det drog ut på tiden med besked om våra papper......

Förutom att knorris har växt så det har knakat (förstås) & pratar med lååånga meningar så vi får skavsår i öronen, så är han precis lika envis & glad som när var var en mini-knorris

Knorris & mamma sept-09


Fröken bus & knorris sept-11
 

Knorris sept-11
 

Knorris somnade skönt i sin nya säng ikväll =)
 

Vi har pysslat i knorrs rum de senaste dagarna, såhär
blev resultatet =), Gissa om han blev nöjd =)
Sängen är vändbar!


3 kommentarer:

Magdalena Daniel Forsling sa...

hjälp vilken plutt! fattade inte riktigt då hur liten han var. nu, när jag har vincent som är äldre än vad vilgot var då, inser jag att han var riktigt liten :-)

men sjukt vad fort det gått alltså!

kram till er allihopa!

MammaSusan sa...

Javisst var han liten...han var bara omkring 58cm lång då vi fick varandra...Hittade hans pyttesmå (56)kläder då jag letade litteratur idag, tänk att de kan vara så små =)

Kram!!

Familjen Junge sa...

Oj va tiden går!!!
Tänk vilken fin kille ni har!! Underbar bild på syskonen!
STOR KRAM Anna