04 september 2011

Fika & äppelmos =)


Igår hade vi lite besök av farmor & Leffe så jag slängde ihop lite fika.....
Vi fick en burk med äppelmos som Leffe hade gjort, mumma var det =)!
Jag har ägnat helgen åt att plugga.....var så ambitiös att jag dessutom läste ett kapitel jag inte behövde läsa =).....Har för en stund sedan kikat klart på en föreläsning som skulle ses till imorgon, så nu är jag redo tror jag för morgondagens seminarium......Nu ska vi avsluta kvällen med en film! Hoppas på att orka hålla ögonen öppna....märks att det blir mörkare & mörkare om kvällarna nu för vi är trötta alldeles för tidigt om kvällarna, inte är det särskilt lätt att ta sig ur sängen på morgonen heller då klockan ringer.....




Natti natt på er!

1 kommentarer:

gummit sa...

Ljuvliga tårta!!!
Farmor & Leif