16 mars 2012

Vinterkräksjukan

Inte nog med att knorris är förkyld igår kväll började han kräkas som bara den så det blev till att sanera hela hans säng, rum, hall & hela han själv i duschen i omgångar genom natten....han har mao åkt på vinterkräksjukan =(.....

Jag hoppas verkligen att vi andra klarar oss....men vi blir väl liggandes hela helgen kan jag tro inkubationstiden är ju 12-48h & det är ju mkt mer smittsamt än vanlig magsjuka.....jag är hellre genomförkyld än har magsjuka så jag måste kräkas, finns inget värre =(....

Vi lyckades iaf hinna med att tapetsera ytterligare ett par rullar i vardagsrummet igår......

2 kommentarer:

Gummit sa...

Det vill man inte ha om man slipper stackars er! framförallt barnen!! Kram på er från Farmor och Leif

Ingrid sa...

ÅÅh era stackare!
JAg tänkte just på att det hade gått sådär lång tid nu igen och skulle kika in hur ni hade det...
och så möttes jag av dessa ord..
Men det är bara att rida ut stormen så ses vi när ni frisknat på...
Kram på er och KRYA KRYA!!!