24 februari 2011

14 dagar...

Nu är det bara 14dgr kvar tills vi får nya huset =)!! WIIIEEEE!!
Imorgon bitti ska farmor vara barnvakt en stund medan jag & darling är på möte för att höra om möjligheten för fröken bus att få börja i F-klass redan till hösten.....Efter det måste vi köpa en present också för fröken bus ska på 3-års kalas på söndag, hoppsan vet inte vad jag tänkte på 4-års kalas ska det ju förstås vara =) Tack för rättelsen Maria! .....& darling måste ju få något litet också som fyller år om 1v....
Har hittat så finfina gardiner också till barnens rum....kommer dock inte ihåg måtten på fönstren i nya huset så jag får vackert vänta ett tag till......

Jag ska ägna de kommande dagarna åt att skriva en delexaminations-uppgift som skall lämnas in på min darlings födelsedag....roligare kan man ju ha för sig även om ämnet är väldigt intressant & bra.....

Nej ska försöka smälta den hemgjorda pizzabiten jag nyss har ätit innan det är dags för "Halv åtta hos mig" & sedan "Sveriges värsta bilförare".....

Hej för idag!

1 kommentarer:

Maria sa...

Liten rättelse...det är 4 årskalas....hihi