10 mars 2012

Tiden går fort idag är det inte mindre

Än ett helt år sedan vi fick nycklarna till detta huset =), märkligt känner mig "nyinflyttad" fortfarande men ändå inte, skum känsla......& långt har vi kommit med vårt pysslande också....ska försöka få till ett inlägg med bilder i morgon, idag hinner jag inte....Vi håller på med tapetsering av vardagsrummet nere fortfarande....har somnat på soffan efter kl.19 hela veckan som varit så det har inte blivit mycket gjort....

Ikväll blir det förstås melodifestivals finalen framför 150"(332*186 cm) duken i vardagsrummet nere =)....& darlings ena kusin kommer på besök framåt kvällen & kikar med oss =)....Har nog ingen storfavorit då Sean Banan inte kom med ;-), men har för mig att bl.a. Dannys låt var bra...det sägs ju att Loreen vinner, lite trist isf hoppas på en skräll =) & absolut inte på Ranelid isf, den låten var absolut inte min smak...den hade gärna kunnat få falla ur.....


Våra två busfrön sitter i badet & efter det blir det lite lördagsmys fröken med sin lilla godispåse & knorris med majskrokar....Vår har vi med 8+ ute idag & nästan all snö är borta, lite snö/is kvar där solen inte riktigt når här & var....dock blåser det ordentligt kallt ute....Skönt att det är just då man far till jobbet fast klockan är 5:40 på morgonen & tillika just då man far hem efter 17 =)....


Trevlig Helg på er!!

1 kommentarer:

Gummit sa...

Ja det har gått undan må jag säga det står inte på förrän det är klart när det går med sån fart!! (Nu blev det rim.) Kul med kusinbesök hälsa från oss. Kram från Farmor och Leif